SEO

Milyen eszközök és módszerek segítségével növelhető eredményesen a weboldalunk látogatóinak száma úgy, ha nem feltétlenül csak a SEO hatékonyságára akarunk támaszkodni?

Ezt fogjuk megmutatni a cikkben. Vagyis egyesével megyünk végig azokon a megoldásokon és eszközökön, amelyek egyértelműen hatásos fegyvernek bizonyulhatnak a forgalom növelésének céljából.

Csak bátorítani tudunk mindenkit arra, hogy lehetőleg minél több megoldást kombináljon, ugyanis együttes használatuk még komolyabb eredményeket hozhat a konyhára.

Sokszor a leginkább kézenfekvő megoldás: hirdetésekkel forgalmat vásárolni egy weboldalra

A weboldalunk látogatóit, vagyis a forgalmat érdemes ugyanúgy megvásárolni, mint például az élelmiszert, vagy bármilyen más árucikket. Idő, energia és anyagiak tekintetében nem ritkán ez számít optimális választásnak.

Forgalmat lehet vásárolni úgymond fizetett hirdetésekkel többek között a Google platformján. Mindössze megfelelő célzásra, profi hirdetésszövegekre, illetve tudatos stratégiára van ehhez szükség.

Ennek hatására hamar elérhető, hogy a weboldal látogatóinak a száma ugrásszerűen emelkedjen.

Tudatos közösségi média stratégiával is rengeteg látogató terelhető a honlapra

Említhetjük példaként a Facebook, az Instagram, a Youtube, vagy például a LinkedIn felületeit is. Ezeken a platformokon konzisztens tartalommegosztással, illetve követőtábort építve szintén megvalósítható cél a forgalomszerzés.

Azzal viszont mindenképp érdemes kalkulálni, hogy a folyamat időigényes. Időbe telik, amíg a megosztott tartalmak hatására elkezd bővülni a követőtábor. Utána viszont egyre könnyebb lehet tudatos linkeket elhelyezve a tartalmaknál elérni azt, hogy az emberek nagy arányban látogassanak el a honlapunkra.

A SEO-hoz hasonlóan a tartalommarketing is hatékony forgalomnövelő eszköz

Pláne a Rackhost oldalán elérhető WordPress tárhelycsomagok egyikét használva, ami kellő mozgásteret jelenthet a különféle szöveges, videós vagy hangformátumú tartalmak közzétételéhez.

Tartalommarketing használatakor célszerű az edukatív, illetve szórakoztató tartalmak megfelelő kombinációjára építeni. Ha ugyanis a megosztott cikkek, videók vagy podcast anyagok egyszerre oldanak meg problémákat és válaszolnak meg fontos kérdéseket, közben pedig még élvezetesek is, úgy várhatóan sok ember fog érdeklődni irántuk.

Fontos persze felkészülni arra, hogy a tartalommarketing is időt igénylő folyamat. Viszont kellő munkát és energiát befektetve csak idő kérdése az áttörés. Emiatt tényleg megéri foglalkozni vele.

Egyébként a leginkább célravezető az, ha nem a SEO helyett, hanem a SEO mellett igyekszünk gyakorlatba ültetni a forgalomnövelés ebben a cikkben említett eszközeit. Így szinte borítékolható az eredményesség.

Hirdetés (X)

Comments are closed.

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom