hologram marketing

Mit szólnál hozzá, ha a belvárosban sétálva egy életnagyságú hologram elefánt jönne veled szemben? És ha a parkoló autód tetején megjelenne egy sportcipő? Nos, ezek nem részletek egy filmből, hanem ma már a valóságot jelentik, hála a hologram marketing adta eszközöknek. Lássuk, mit is érdemes tudni ezzel kapcsolatban!

Nem könnyű felülkerekedni a reklámpiacon

Napjainkban már számos módon el lehet érni a potenciális vásárlókat és fogyasztókat a cégek és szolgáltatók számára. Ennek fontos része a közösségi média is, amely felületeken a reklámozás kifejezetten koncentrálttá vált és bizony nem könnyű kitűnni a hatalmas reklámzajban egy-egy márkának.

De mégis hogy lehetne jobban érvényesülni e téren? A hologram marketing jelentheti a választ erre a kérdésre, ráadásul végső soron a marketing jövőjét is meghatározzák.

Mi az a hologram marketing?

A hologram egy fényelhajlás, amely egy tárgy virtuális 3D-s képét hozza létre. A hologram marketing pedig éppen ezeket a 3D képeket használja ki, feltűnő és lenyűgöző marketingeszközt adva ezzel a vállalkozások kezébe. Vagyis ha te például azt szeretnéd, hogy három dimenzióban lapozhassanak át az érdeklődők egy katalógust, akkor most erre van lehetőség.

A hologramok használatának előnyei a marketingben

hologram marketing

Ahogy az a fentiekből is kiderült, a hologramok rendkívül előnyös marketingstratégiát alapozhatnak meg. Egyrészt ott van bennük az úgynevezett „meglepetés faktor”. Hiszen a közösségi média felületeken egyre inkább túlkoncentrált a reklámokkal találkozhatnak a fogyasztók, ezáltal pedig már nehezen tudják felhívni és lekötni az emberek figyelmét.

A hologramok viszont újak és egyediek, amelyek felkeltik a potenciális ügyfelek érdeklődését. Ha te ma egy holografikus hirdetést látnál az utcán, valószínűleg megállnál, lefényképeznéd és megosztanád a barátaiddal.

Viszont egy óriásplakát vagy Facebook poszt esetén szinte biztos, hogy nem tennéd meg ugyanezt. A hologramok óriási lehetőségeket kínálnak a márkák számára, mivel dinamikusak, részlet orientáltak és innovatívak.

Akik éltek már a hologram marketing adta lehetőségekkel

Az egyik legnépszerűbb ilyen jellegű kampány a PUMA márkához köthető 2020 márciusában, amikor 360 fokos bemutatót készítettek a legújabb sportcipőkről. Ezt pedig parkoló autók tetején tették holografikus módon, különböző népszerű chicagói nevezetességek előtt. Mivel a kampány a 2020-as chicagói NBA All-Star hétvégén zajlott, elképesztő sikereket hozott magával.

2018 októberében a pedig a WWF kampánya keltett hatalmas feltűnést, amikor a cég egy hologramos elefántot alkotott meg, amely London utcáin kóborolt. A cél az volt, hogy felhívja az emberek figyelmét az állatkereskedelemre.

Ha szeretnél élni hasonló lehetőségekkel és kihasználnád a vállalkozásod szempontjából a hologram marketing előnyeit, akkor bátran keress fel minket és lépj velünk kapcsolatba mielőbb!

Hirdetés (X)

Comments are closed.

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom