állásoldal

Egy cég nyitott pozícióit jellemzően a lehető legtöbb állásoldalon hirdetik párhuzamosan. Persze ez nem azt jelenti, hogy minden lehetőséget kihasználnak mindenhol a hatékony toborzás érdekében.

Inkább csak arról van szó, hogy mindenhol ott szeretnének lenni, ahol munkákat keresnek az emberek. Van benne ráció, de azért érdemes megválogatni, hogy hol kerül valóban hirdetésre is egy-egy állás.

Milyen állásoldalon keresnek a munkavállalók?

Ha szeretnénk tudni, hogy mire megy egy cég fejlett informatikai és marketingtudással az állásportálok piacán, akkor nézzük meg a http://www.itnav.hu oldalt. Ők ugyanis a megfelelő piacismeret mellett ezt a kiváló hátteret is beletették egy teljes hazai állásportál hálózat létrehozásába.

Már eleve egy tökéletes névválasztással kezdtek. Ők ugyanis tudták jól, hogy egy munkát kereső személy jellemzően a helyi állások után fog kutatni az interneten. Így nem véletlen a településnév + az “állás” szó összetételéből keletkező oldalnév, mint pl. a bekescsabaallas.hu vagy a pecsallas.hu.

Egy ilyen névválasztással nagyon jól lehet szerepelni különösebb megerőltetés nélkül is az online keresőkben! Ha ezt még megspékelik jó SEO-val, kiváló tartalmakkal és folyamatosan frissülő hirdetésekkel, akkor egyszerűen megkerülhetetlenné válnak az oldalaik.

Épp ezért kell keresnie minden cégnek az ilyen és ehhez hasonló felületeket, melyek garantáltan odavonzzák az álláskeresőket.

Legyen lehetőség kiemelt megjelenésre több felületen is!

Az álláshirdetők számára nagyon fontos a nagy elérés. Ez alapvetően már valószínűleg elérhető azzal is, ha a fentieknek megfelelő oldalon jelen vagyunk. Viszont a túl sok álláshirdetés között könnyen elveszhetnek a sajátjaink.

Épp ezért jó, ha egy állásportál kínál kiemelési lehetőségeket. Ezzel jellemzően az egyes kategóriák, területek oldalainak tetején lehet megjelenni fixen, ahol biztos látja minden munkavállaló a felhívást.

Extra lehetőség, ha például a közösségi média felületeken is megjelenhetnek az álláshirdetéseink. Egy olyan oldalnak, ami próbál naprakész maradni, biztosítania kell tudni az ilyen szolgáltatásokat is.

De ezzel még nincs vége!

Legyen hírlevélben való megjelenési lehetőség!

Ha egy állásportálon nincs lehetőség hírlevélre való feliratkozásra, akkor ott nem biztos, hogy megéri hirdetni. Ugyanis ennél jobb célzást el sem lehet képzelni!

Ha meg tudjuk az álláskeresőtől, hogy milyen területek, milyen pozíciók iránt érdeklődik, akkor sokkal könnyebb lesz számára épp azokat megjeleníteni – például közvetlenül a saját elektronikus postafiókjába, ha már feliratkozott a hírlevélre és megadta rá a lehetőséget.

Ilyenkor e-mailben egy hírlevél formájában eljuttatható a munkavállaló számára pont az az ajánlat, ami miatt regisztrált, vagy amiért felkereste az oldalt.

Ez egy igazi win-win-win helyzet, amire minden álláskereső, munkáltató és állásoldal üzemeltető is vágyik. Így lehet csak igazán gyorsan feltölteni a nyitott pozíciókat egy cégnél!

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Comments are closed.

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom