Mit tegyél, ha nem konvertál jól a landing oldalad?
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a landing oldal az online marketing egyik alappillére. Ha ez nem működik megfelelően, nem hozza a várt eredményeket, akkor változtatni kell.
De hol lehetnek azok a pontok, ahol be kell avatkozni, hol kell a hiba okát keresni? Ezekre a kérdésekre keressük a választ ebben a cikkben. Ha már sokféle változtatást kipróbáltál, akkor is olvasd el a tippeket, hátha találsz közöttük olyat, amit még nem próbáltál.
Tippek a landing oldal javításához
Íme néhány tipp a landing oldal módosításához:
1. Mondj érzékeny búcsút a kacifántos címsoroknak!
Mindössze néhány másodperced van addig, amíg a látogató eldönti, hogy marad vagy továbblép, ezért a címben fogalmazd meg a legfőbb üzenetet, érthetően, tömören.
2. Egyszerűsíts!
Ne bombázd a látogatót az összes információval egyszerre, emeld ki, mi az a legnagyobb haszon, amit a termékeddel/szolgáltatásoddal elérhet! Óvakodj a túl sok kép használatától, mert ezek befolyásolják a betöltődés sebességét!
Az űrlapokon csak azokat az információkat kérd be, amelyek feltétlenül szükségesek! Használd ügyesen az üres tereket a lényeg hangsúlyozására! Tagold a landing oldalt, tedd átláthatóvá! Redukáld a vásárláshoz szükséges kattintások számát a minimálisra!
3. Ragadd meg a figyelmet!
Ha ez sikerült, tartsd is meg a figyelmet, ne engedd, hogy a látogató random bóklásszon az oldalon, vidd végig egy jól megtervezett ügyfél útvonalon! A CTA-kat rendeld alá egy átgondolt stratégiának, még azelőtt cselekedjenek, mielőtt elkalandozna a figyelmük, vagy átkattintanának egy másik oldalra!
4. Használj egyedi és egyértelmű cselekvésre ösztönző elemeket!
Ha személyre szóló CTA-kat használsz, jobb eredményeket érhetsz el. Legyen világos, hogy mi fog történni, ha megnyomja a gombot, vagy kitölti az űrlapot!
Ha szeretnél szakértői tippeket kapni, kérj egy konzultációt a Klikkmarketing csapatától!
5. Legyen az oldalad mobilbarát!
A mobilra optimalizálás ma már elengedhetetlen, de sok eszköz létezik, ami segíthet.
6. Legyen az üzeneted következetes!
A landing oldal erősítse meg, amit a hirdetésben ígértél!
7. Csökkentsd a kételyeket!
Legyen egyértelmű, miért kéred az adatokat, és a gomb megnyomása még nem jelenti egy visszavonhatatlan megrendelés leadását.
8. Használj barátságos, de sürgető elemeket!
Kikényszeríteni persze nem lehet az azonnali vásárlást, de a statisztikák alapján nagy az esély arra, hogy ha bezárta az oldalad, soha többé nem jön vissza, például azért, mert elfelejti, vagy mert másodszorra már nem találja meg az oldalad.
Fokozd az ügyfélélményt!
Emberi arcokkal, videóval, vásárlói visszajelzésekkel növelheted a bizalmat és az ügyfélélményt! Tömören fogalmazz, de maradjon a tartalom élvezetes!
Összegzés
Egy jó landing oldal összehozása nem egyszerű, de jó stratégiával, teszteléssel elérheted, hogy a konverzió növekedésnek induljon.
Hirdetés (X)